Välljud väl?

Helgen passerade med tågets hastighet.



Iskall
I fredags var min sambo iväg med sitt jobb på efter-jobb-aktiviteter. Hon luktade

lite fotogen när hon kom hem, men då sov jag tungt. Jag slocknade redan vid
22-rycket i soffan och borstade bara tänderna och bytte till sängen istället vid
midnatt.

Lördagen gick i huvudsak till två sysselsättningar.



Först till den kommunala musikskolan där några hundra åttaåringar och några av
deras syskon passade på att testspela ett tjugotal olika instrument.
Sen ut till Isstadion för att se Svenska mästerskapen i Isracing där sexton st
galningar skenade runt på ett antal motorcyklar i 140 kilometer i timmen på is.



Jag tyckte en av dessa två aktiviteter lät som musik.



/Da fish


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tyckte det lät som kallt och boring. :)

2012-03-05 @ 11:41:49
URL: http://twitter.com/finnpajsaren
Postat av: DD

Pest eller kolera...

2012-03-05 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0