Update

Jag förstår att alla ni två besökare som var inne här undrar vad jag gör.


Jag vägrar vara sjuk
En sak som inte många vet om mig är att jag blir bakfull av Whiskey. Ja jag
fattar att det är fler än jag som blir det, men jag kan vara helt nykter och
ta en 3:a och sen gå hem, ta ett stort glas vatten och sedan lägga mig för
att sova. Dagen efter? Fosterställning!

I lördags var jag över hos R då min familj ville hänga framför melodifestivalen.
Snart valde vi att gå vidare till Direktörn och efter ett tag så började han att
bjuda på Irish Coffey. Gott, men innehåller inte de..?
Söndag: Frossa, yrsel och kväljningar.



På måndagen kändes det inte 100% heller. Nu är det fredag och varje kväll har
jag kommit hem och lagt mig i fosterställning i soffan. Jag har känt mig rent
matt. Matt, yr och lätt illamående med lite halsont, lite feberkänning och
även huvudvärk. Influensa säger sambon.

Jag tror detta är den värsta bakfyllan EVER! Jag vägrar ha influensa!!!


/Da fish

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Håll dig borta från whiskeyn?

sympatikram

2012-03-03 @ 16:53:11
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: n'batha

Tricky: Burbon!

2012-03-03 @ 21:25:57
URL: http://www.fart.com
Postat av: Ingmarie

Stackars liten.

Behöva må så där...

Men oavsett vad det är så kommer det att gå över. :-)

2012-03-04 @ 06:09:24
URL: http://blog.nemonisimors.com/
Postat av: Lillemor

Bra att du har principer! Hur skulle det gå här i världen om alla inte höll på sina principer? ;-)

2012-03-04 @ 12:05:54
Postat av: DD

Jag brukar använda whiskey för att BOTA sjukdom...



2012-03-04 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0