Planeringsdag

Jag undrar hur Sverige sett ut om alla stängde 45-50 dagar om året?


Jag är inte vid telefonen just nu...
Mina ungar är pinsamt vana vid att jag arbetar hemma. Oftast gör jag detta även

när de är sjuka eller av andra anledningar måste vara hemma. Igår var inget som

helst undantag. Jag var tvungen att attestera löner och lite annat, men jag hann
även ta med ungarna ut en sväng.
Solen lyste och kylan bet men lite bulle och choklad hjälper till att hålla humör och
ånga uppe. Även på ungarna...

 

Ni då? Får ni något gjort?

 

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag dricker varm choklad med mintuu i framfr brasan, vad tror du?

2012-01-11 @ 00:10:13
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

Massor!



Men jag tar gärna lite bulle och varm choklad här i solen och stronga 5 plusgraderna ;D

2012-01-11 @ 09:58:35
Postat av: ullebengtsson

Jag kör giftfri januari så noll choklad, noll bullar. Snyft.

2012-01-11 @ 10:39:13
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0