Förtroendefråga

I söndags så blottades en brist på förtroende i mitt och sambons förhållande.


Verkligen?
I söndags köpte vi madrass till 9åringen. Då ungarna var hos farmor under tiden
så valde vi att äta på en grekisk restaurang på vägen hem. Jag gick på toaletten
medans min sambo som har en legendarisk beslutsångest valde mat. När jag
kom tillbaka så sa hon att även hon skulle på toa så jag visade henne vägen
och sa att "hon skulle vara noga med att hålla benen på själva ringen så att hon
inte nuddade toan för då skulle hon få stötar."
Sambon ryggade tillbaka förskräckt innan jag meddelade att jag skämtade och
lugnade ner henne.

Efter att vi ätit upp klagade min sambo över att hon var övermätt. Jag sa att
"jag också var mätt, men att det berodde på att mina magrutor tog i ifrån
insidan och att det var det som hindrade mig ifrån att äta mer."
Hon skrattade så att hon höll på att skratta på sig...



Sammanfattningsvis så kan man alltså säga att mina sambo finner det MER
sannolikt att en restaurang kopplar ström till sina toalettstolar än att ja får
magrutor.

Kul. Verkligen.


/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

*Phew* jag trodde först att det var en bild av DINA magrutor....nu förstår jag....



2012-02-08 @ 13:40:59
Postat av: ullebengtsson

Hon är en knallhård realist!

2012-02-08 @ 15:17:28
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Grannfrun

hahaha!! Jag döööör av skratt

2012-02-10 @ 09:09:51
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: N'batha

Idealis - realist. Bha! Det är först när man är surrealist man har riktigt roligt i livet.

2012-02-10 @ 16:39:30
URL: http://www.bungdunger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0