Säljes för 40 kr kilot eller högstbjudande

En helt vanlig dialog hemma hos familjen fisk...


Lokalt: skurar av nedsatt hörsel.
Fisk:       Lilleman?
Lilleman: ...
Fisk:       Lilleman?
Lilleman: Hmm...va?
Fisk:       Går du och duschar?
Lilleman: ...
Fisk:       Du?
Lilleman: ...
Fisk:       Lilleman!
Lilleman: ...
Fisk:       LILLEMAN!!!
Lilleman: JA! Vad ÄR det?
Fisk:       Hör du inte att jag ropar på dig?
Lilleman: Du, jag hör faktiskt inte vad du säger när du skriker så där högt.
Fisk:       *suck* Gå och duscha är du snäll.
Lilleman: Hmm..va?



Spekulanter mailar på vanliga adressen.
Ingen bytesrätt. Inga garantier.



/Da fish

Kommentarer
Postat av: DD

BYTESHANDEL?



Din Lilleman mot min Storkille?



Det är faktiskt en bra deal..... jag lovar...



2011-09-14 @ 16:33:18
Postat av: Petra

Du vet för något år sen när jag tyckte att dina killar verkade helt underbara och erbjöd mig att sitta barnvakt, du minns? Jag drar tillbaka det erbjudandet.

2011-09-14 @ 17:06:20
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: mångmamma

Jag tar honom!

En till mer eller mindre lomhörd kommer inte att märkas i det allmänna förfallet av otvättade, gapiga och underbara ungar!

Troligtvis kommer han att trivas som "fisken" i vattnet här! :)

2011-09-16 @ 22:44:20
URL: http://www.hemsktmycketbarn.blogspot.com
Postat av: Lufthamn

Kanske ingen dum idé att få en levererad halvstor? Tänkte senast idag (på tal om ny bebis i släkten) att det där med att föda barn ("muff-ledes" - som en annan bloggare uttryckte saken nyligen) inte är helt och hållet tilltalande.

2011-09-18 @ 20:59:38
URL: http://19830425.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0