Vacker utan spackel

Fem dagar utan snus försmäktar vi på denna ö


Multikompatibel
Såg just att det är fem dagar sedan min senaste uppdatering. Finn-Jonna har inte
skällt på mig för att jag inte bloggar. Detta betyder med andra ord att jag nu har
tappat den sista personens intresse för mitt liv i bloggen.

Jag håller på att vänja mig vid min nya roll i företaget. Jag trivs så här långt!
Det är roligt att ha jobbarkompisar som man kan snacka med! Tyvärr så är det
galet mycket att göra och eftersom jag har flera roller samtidigt så är det mycket
lite tid över.
Den lilla tiden som blir över lägger jag på familjen på kvällarna. Min sambo kör
hårt med träning just nu och då måste jag se till att ungarna läser läxor, duschar
och hamnar i säng. Som en bonus så har jag också ett litet hedersuppdrag på
helgerna...



Stora killen skall få detta rum. Tills nyss så stod min säng här. Nu sover jag på
vårt hemmakontor, på madrass...under ett skrivbord.
Jag är fortfarande fet men axlarna är rätt snygga efter att jag bredspacklat dessa
väggar 2 ggr.
Jag återkommer med uppdateringar i mitt liv i allmänhet och med rummet i
synnerhet!


Har ni något projekt?



/Da fish

Kommentarer
Postat av: inte Finn-Jonna för det är taget

Nä jag kör silent treatment nu för tiden ;-)

2011-10-18 @ 09:52:45
Postat av: Petra

Just nu: lära sambon att en pumpa är inte en potatis, vänja mig vid att vara sambo samt det eviga projektet: hitta större lägenhet så vi inte slår ihjäl varandra eller jag bränner upp hans pussel.

2011-10-20 @ 15:47:37
URL: http://jotjena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0