Nej det är jag inte.

Jag kämpar. Jag lovar!


Update:
Jag har fått en ny titel. Samma arbetsplats, samma jobb, samma chef, samma lön.

Bra och ett steg i rätt riktning då jag faktiskt har som uppgift nu att göra mitt jobb.

Skit då jag är osäker på om det är detta jag vill göra.

 

Nu vaknade jag av att solen slog in i mitt hotellrum i Halmstad. Jag hinner inte utforska

stranden och se Ingmaries miljöer live utan skall åka vidare till Helsingborg efter mitt

morgonmöte i Halmstad. I kväll sover jag i Malmö då jag tänkte åka till tyskland

och handla på mig lite pilsner och vin till festen vi skall hålla.

Min firmabil hackar värre än någonsin nu när man tankar etanol. Har på Bilias inrådan

testat att köra "en sådär 100 mil på bensin för att få en jämförelse". De lät förvånade när

jag ringde tillbaka samma vecka och berättade att jag kört över 100 mil...
...OCH att den misständer även då fast mindre.


Äldste sonen har börjat köra crossen igen och nu går det fort på allvar. Lite läskigt
att se när man inte kör själv faktiskt. Lillkillen är galet arg för att "hans" cross inte
fungerar. Den läcker olja och jag får det inte att täta. Får jag inte ordning på det
inom en kort tid så lär jag få köpa en annan till honom, annars lär han bli tokig.
Han är som sin mor. Rar och gullig och omtyckt av alla. Men med en vilja av
stål...
Själv hinner jag inte köra något alls.

Vad hinner NI inte med?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

Just nu har jag tid över till allt och ändå hinner jag inget....

2011-05-13 @ 08:16:11
Postat av: Finnpajsaren

There you are!

Jag hinner med allt för jag är ju tjej.

2011-05-13 @ 09:16:14
URL: http://finnpajsaren.wordpress.com
Postat av: ullebengtsson

Njuta lika mycket som jag vill av våren.

2011-05-13 @ 09:31:37
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Osloskånskan

Nämen? Du är tillbaks, gläder mig!

Jag hinner väl det jag vill, OM jag vill.

2011-05-13 @ 19:28:10
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Matte

Då kanske jag kan få sticka in med ett litet tips här:

Åk till Mekonomen och köp en flaska "Omega 917". Den är dyr som f*n, ca 300kr för en liten skitflaska men blir inte crossen tät av det är det ändå dags för en större renovering ;)

Och nej, det funkar inte med den billigare varianten Omega 3 från Konsum! ;)

(Ta dock inte den billigare Red Line flaskan från Mekonomen om dem erbjuder den, den funkar inte alls lika bra. Hävdar dem det, kan du hänvisa till mig. ;) )

2011-05-13 @ 22:06:14
URL: http://mattehartman.blogspot.com/
Postat av: Ingmarie

Hinner t.ex inte köra bil, tanka över musik eller renovera hus.;) Men i grund och botten handlar det väl om vad vi prioriterar? Enda rättvisan i världen är ju att vi har 24 timmar/ dygn. Sen vad vi gör med dem är en annan sak.:) Synd att du inte hinner kolla runt i Halmstad. Hade jag varit där skulle jag dra med dig på en guide tur i racer fart!( till fots förstås) kör föriktigt!

2011-05-14 @ 13:58:53
URL: http://Blog.nemonisimors.com
Postat av: Huskatt

Bara roliga saker hinner jag med...jo då..så att..men nä, allt är väl som vanligt i mamma-träsket :D

2011-05-15 @ 19:38:55
URL: http://huskatt.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag har ju semester så då hinner jag med allt. Sen att jag kanske inte vill göra något annat än ligga i soffan idag och äta toblerone är en helt annan sak.

2011-05-16 @ 10:16:36
URL: http://jotjena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0