Gräsänkling

Mors dag skall firas såklart, men det är ungarnas mor som kommer att få mest tid.


Sär skriva
I onsdags så lämnade jag ungarna på dagis och fritids, tog min resväska och for
till Östergötland på möten. När dagen var slut så åkte jag vidare till Borås och där
tog jag in på hotell för att jobba där resten av veckan.
Kl 15:48 så hämtade jag ungarna igen.
Sambon å sin sida har varit hemma och som vanligt möjliggjort att jag kan jobba
på detta sätt. Hon har tagit hand om allt! Därför unnar jag henne den resa som hon
och en jobbarkompis tar en gång om året. I år hittade de ingen bra resa så de
beslutade helt enkelt att ta en helg i Stockholm i stället.
De reste i fredags kl.10:30.

Denna helg skall jag alltså ut med grabbarna och sambon har sagt att jag får göra
PRECIS vad jag vill!!!
När det vart snack om att kolla lite på Rio de Janeiro så var jag klart intresserad!
Vem gillar inte snygga tjejer, salsa, karneval och String?

Asså... smågrabbarna menar jag såklart....så det var ju inte exakt så Rio var visade
det sig.




Filmen var faktiskt kul, och det var kul att få göra något smågrabbarna bara vi
killar liksom. Helt säkert så har sambon det skönt att få slippa oss några dagar
och bara äta gott och snacka skit.
Men faktum kvarstår. Jag har alltså inte träffat henne sedan i tisdags när hon
somnade i soffan. Jag vet EXAKT vad hon kan vänta sig på mors dag!

Vad vill NI ha?


/Da fish

Kommentarer
Postat av: MDH

Haha! Ja, bara på henne! När hon kommer hem är säkert lite bakiskåt. Hö hö!



Vi firar inte morsdag. Jag är nog lite felvaggad. Men en å annan tecking får jag säkert.

2011-05-28 @ 21:18:10
Postat av: Barbro Binda

Hahaha! En helg i Stockholm, gick du på den? Damerna befinner sig just nu mitt i salsan i Rio de Janeiro, endast iklädda de minimalaste stringar du någonsin aldrig har sett! Älskar dig!

2011-05-28 @ 21:41:33
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: DD

Jag såg Rio på bio med alla tre boys (två små och en stor). Uppskattat!



Vad jag önskar mig på mors dag? Kanske att jag slapp allt hemarbete och att min sambo faktiskt kommer hem och är lite PÅ. Jobb en hel söndag säger inte precis "let's do the horizontal samba!!!"



Glad Mors Dag på dig Fisk!

2011-05-29 @ 15:50:06
Postat av: Petra

Hon kan vänta sig att glida runt på inoljade lacklakan?



Jadu, jag vill ha choklad. Semester. Ett gäng munkavlar att dela ut och lite sol skulle inte sitta helt fel.

2011-05-29 @ 22:33:37
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Kajsa Bolund

Hej! vad spännande din blogg är. kommer definitivt läsa lite mer. =) Hoppas du har en trevlig vardag =)

2011-06-28 @ 00:29:22
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0