Christian Hedlund

En ny kommentar på bloggen fick mig att sätta kaffet i vrångstrupen idag


Kommer ni ihåg?
För ganska länge sedan så sågade jag RIX FMs kvällskille Christian Hedlund rätt rejält

i detta blogginlägg.

Det var inte många som läste inlägget och än färre som kommenterade det. Det är
såklart inte ok att såga folk så brutalt i Sverige. Det är inte accepterat och det känns lite
obekvämt när folk gör det.
Jag tycker att det är ok att såga och att bli sågad. I allafall om kritiken inriktar sig på sak
och inte person.

I vilket fall som helst så fick jag följande kommentar på bloggen idag:
[Klicka för större bild]


Christian svarar själv på Gustavs påhopp att "han inte gått sängvägen utan att de låg
med varandra på en parkeringsplats".

Jag tycker fortfarande inte att Christian sänder rolig radio men det HÄR var roligt!
Rätt kul att äga upp en häcklare på detta sätt. Touché Christian. Touché.


/Da fish


Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Nu blir man sugen!!!!!!

2011-05-20 @ 09:50:36
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Petra

Haha jag skrattade så våldsamt att jag satte mitt morgonté i halsen!

2011-05-20 @ 09:56:02
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Barbro Binda

Hahaha, oväntade tjuvnyp är alltid dom bästa! Ja, nyp överhuvudtaget egentligen...jag väntar, och älskar dig precis som jag alltid har gjort!

2011-05-20 @ 10:23:31
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: DD

Jag håller med om att han inte är den bäste radioprataren. Dock måste jag säga att hans kommentar ger honom många pluspoäng.

2011-05-20 @ 13:17:36
Postat av: MDH

Ähh slappna av han är störtskön. Fast min favvo är Titti Schulz som för övrigt min la bossa träffade i helgen. svart-av-avund

2011-05-21 @ 22:07:55
Postat av: Finnen

Har han googlat sig själv?

coolt...

2011-05-23 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0