Man är ju gammal och stadig

Visdomsord


Ja ja...
En av grunderna i att svara på RFQ/upphandlingsunderlag är att ha gott om tid på sig,
och att se till att det finns tid för att göra en intern remiss så att man får ett par färska
ögon som kan se på ens respons.
Ibland går ju såklart inte detta och då får man försöka att se till att man i allafall själv
är pigg, frisk och alert och att man inte försöker pressa igenom det i en för snäv satt
deadline.
Egentligen så är det exakt som när man pluggade nu när jag tänker på det...



I natt kommer jag att sitta vid datorn om ni vill något. En av de största industrierna i
vårt land gör en upphandling. Alla i min grupp är sjuka eller på semester. Deadline är
i morgon kl 12:00.
Med andra ord så kommer JAG att göra den själv. Det lär ta hela natten faktiskt!
Egentligen så är det exakt som när jag pluggade nu när jag tänker på det...

Go natt!


/Da fish

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Om det är någon tröst så jobbar jag med...

2011-03-18 @ 01:55:58
URL: http://blog.nemonisimors.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0