En plötslig men välgörande tystnad spred sig...

Ibland vaknar mina djuriska gener. Ett våldsdåd känns logiskt.


Igen
Jag visste det! Redan när jag såg att skiten närmade sig så visste jag det. Det är självfallet

Christer Björkmans fel. Vem annars? Han har beslutat att de måste ha 90st deltävlingar för

att klara av att sortera ut de 10st absolut bästa kandidaterna till att komma bland de 10
sista i europafinalen.
Samtidigt måste ju RIX FM ta en del av ansvaret. Eller? Jo. Artisterna då? Ja de också
såklart, men ändå så är det ju rätt sällan de som har skrivit skiten va?
Just det! Låtskrivarna. Dessa jävla as till missdådare. Mest får jag dock ta min ilska helt
själv. Jag kan inte ta ut mitt absoluta hat på de andra medskyldiga.

In the club, da-ha-ha-ha in the club. In the club. da-da-da-da,da... *KAAABANG!!!*


...


Da fish



Kommentarer
Postat av: Charmiga Pinglan

Själv så bojkottar jag allt som har med melodifestivalen att göra. Tycker det är sjukt tråkigt med alla deltävlingar. Är ju som slutspelet i hockeyn..

2011-03-02 @ 21:42:17
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: DD

Vad då tystnad. Jag hörde minsann låten på RixFm imorse igen.



Tills slut fastnar den och man nynnar med i refrängen istf att skrika åt idioterna i bilkön. "in the club...nananananaaaaa....in the club...."



2011-03-03 @ 09:48:40
Postat av: ullebengtsson

Melodifestivalen?

2011-03-03 @ 10:34:18
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: anneliten

Jag tittar inte på TV. Jag lyssnar inte på radio. Ändå finns jag. Tror jag.

2011-03-03 @ 11:32:41
URL: http://annelitenmottanteliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0