Bitch!

Jag ÄR en djurvän. Jag lovar.


Kuttersmycke

Jag är uppväxt med hund i familjen. Mer exakt Schäfrar men de flesta jag umgicks
med som barn hade hund hemma. Rottweiler, Flatcoat, Labrador, Golden, boxer
osv, osv... Sen var det nån som hade tax. Oftast jägare.
Det var också nån stackars sate som hade pudel. Alla andra fnissade åt dem.
Den allmänna åsikten var att för att få kallas hund så måste den vara bra mycket
större än en katt i allafall. Jag tycker f.ö så fortfarande.

Allt oftare så ser jag små jävla gapiga hundar som används som smycken. Tydligen
så är det så att om hunden är tillräckligt liten så är det helt ok att ha den med sig
till restauranger, i butiker på jobbet och överallt där man normal lämnar hunden bunden
utanför.
"Naaawwww, de är ju så söta ju"...
I HELVETE ATT DE ÄR!



Min bror berättade igår hulkandes av skratt att en jobbarkompis dotter köpt en liten
jädra hund att ha på armen för 20000:-. Problemet är att de lämnade den hemma
medans de jobbade. När de kom hem hade katten ätit upp den.
"Ha, ha, ha! TJUGOTUSEN KRONOR för kattmat! Min dotter gav i allafall bara några få
hundralappar för sina råttor".


Vad hade DU för husdjur när du var liten?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: De kallar mig Skrållan

Åh, det är ju "prajsless"! Hundar, katter och fisken i en salig blandning. Älska den här blöggen!

2011-03-14 @ 14:11:03
URL: http://19830425.blogspot.com
Postat av: Petra

HAHAHAHAHAHAHA!



Jag hade en dvärgkanin när jag var liten. Nina hette hon. Nä Nina hade växt klart var hon så stor att hon inte kunde vända sig i buren. Sen fick hon flytta ut på landet. På riktigt. Fanns en kvinna på pappas jobb som inte hade alla kantareller i korgen om vi säger så, hon hade ca 20 kaniner som sprang fritt ute på landet. Tills räven kom.



Sen är jag uppväxt med hundar också. Riktiga hundar. Inte några jävla råttor.

2011-03-14 @ 16:01:59
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Charmiga Pinglan

VA?! Ha ha ha.. Hade katten ätit upp den??? Ha ha ha

2011-03-14 @ 16:41:16
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: Tybalt

haha!! det gjorde min kväll, tack tack =)

2011-03-14 @ 18:31:14
Postat av: DD

KATTEN åt upp hunden? Vad har dom för katt egentligen?



Men att man är så dum att man köper en minihund för 20.000! Jag funderar allvarligt på att skaffa mig två små hundar och sedan sälja valpar för 10.000 kr/st.



ritch bitch!



2011-03-15 @ 10:33:39
Postat av: n'batha

Jag skulle offra min brors vänstra arm för att få höra samtalet till försäkringsbolaget.

2011-03-16 @ 00:18:45
URL: http://www.maxochnisse.se
Postat av: suzan

haha, vilken rolig bild!!

2011-03-16 @ 23:56:10
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0