Semester

Visst var det Tranås jag var i. Fin stadskärna. Efter 2 timmar var jag uttråkad.


Kollegor
Jag berättar ju rätt ofta om kollegorna på denna blogg. Mest för att rätt många

av dem är helt underbara! Jag skrattar dagligen åt något som någon av dem

har berättat eller gjort.

Det är dock en hederssak att inte hänga ut dem på denna blogg så att de kan

kännas igen. Man måste få välja själv om man skall bli publicerad eller inte!

För varje regel finns det ett undantag...

 

Kommer ni ihåg killen som skickade mig till Tranås i förrgår med motiveringen att

"jag skulle hjälpa honom lite, och att det var i mina hemmatrakter"?
Han som visade sig vara bortrest själv och lämnade mig i sticket men glömde att
berätta att han var bortrest när han bad om hjälp?
Han skickade följande bild som svar på mitt MMS jag skickade med bilden på
föregående inlägg med texten "önskar att du vore här. Verkligen!":

Här är han!
Han skrev följande till denna bild:
"Märkligt att Tranås inte hade några Vykort :-), de är ju kända för .... spik"

Om 4 timmar går jag på semester...

 

/Da fish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0