Skatten

Inte borta. Jag verkar dock inte ha motivationen?

Den stora.

Nu har ni fått rapporter om vad lilleman gjort sista tiden och vad han kommer att få

i julklapp. Lilleman kommer att få MÅNGA paket.

8-åringen kommer däremot inte att få så många paket. Alls! Det beror på att han

börjar att ställa lite krav på sina julklappar och det faktum att jag hellre satsar en

större budget om det är något vettigt än mindre pengar på något som är skit.

I år så blev det en sån här:

 



Jo en BMX är vansinnigt dyr men med tanke på att hans vanliga cykel ser ut som
om den gått igenom en stenkross så tror jag att kvalité kommer att löna sig i det
långa loppet.
Å andra sidan så fick han ett överkast och ett tufft påslakan av sin farmor i tidig
julklapp och han var överlycklig.

Jag då? Jo jag jobbar. Massor. Julbord i fredags nykter. Det var kul men helt ärligt
så räknar jag varje minut nu tills torsdag lunch för jag är sliten nu.
Då tänker jag ta ledigt till den 10/1.


/Dafish



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0