Stockholm skall bort

N'Batha hade rätt ort men fel (dock klurig) motivering.

2 timmar och 23 jävla minuter
Skara, Borlänge, Gränna, Tierp och Karlstad är alla exempel på orter som jag med
hjälp av bil kan ta mig till på 2 timmar och 23 minuter om jag utgår ifrån mitt hem i
Skogstorp strax utanför Eskilstuna. Det tycker jag är rätt häftigt!
På mindre än 2,5 timmar kan jag täcka i princip halva mellansverige.

Det som inte är ok är att det tar 2,5 timmar att ta sig med bil till Stockholm.
Jag tog inte körkort för att färdas i 40 km/h i snitthastighet.

/Da fish

Kommentarer
Postat av: n'batha

Fredagslunch? Jag är ledig.

2010-10-07 @ 11:58:33
URL: http://www.maxochnisse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0