Mångkulturella samhället.

Jag har gjort det igen. Inte med flit utan av ren obetänksamhet!


Förlåt!
Jag har ju nämnt ordet porr nyss och vid tidigare tillfällen så har jag också slängt

mig med uttryck som "att porra sig lite". Då jag brukar tala brett om att vi skall ha

ett mångkulturellt samhälle så skall jag väl leva som jag lär. Alltså:

Kakan och Finnpajsaren jag ber om ursäkt! Det var inte meningen att utesluta er ifrån
själva inlägget. I och med detta vill jag rätta till de missförstånd som tillkommit på grund
av mitt misstag! Jag pratar alltså INTE om detta:

Tack för att ni rättade mig, och hör gärna av er igen om det är något som är otydligt!

 

/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

Men va fan va du bloggar. Jag hinner inte med!



Jag hänger inte med heller..... vad har bilden med Finnpajsaren att göra?



*suck*



Dags att gå hem nu...



2010-10-19 @ 16:41:35
Postat av: Kakan

HAHA. Tack för att du klargjorde. Jag bara: Huh? Vad porrar dom då i den filmen?

2010-10-19 @ 17:37:07
Postat av: eja

Haha, du är så elak mot dom stackarna! ;) Men rolig!



Tänkte ge dig en länk som kanske passar din humor: charlotteperrelli.chic.se/2010/10/vem-har-inspirerat-vem/ (ja jag vet, det är perrellis blogg, jag läser den med! :P skit i det nu o kolla in länken!)

2010-10-19 @ 18:15:57
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Fisken

DD:

Porren? Inte alls alltså? Ja, ja huvudsaken att kakan, finnpajsarn och övriga finnar fattar.

Kakan:

:-) Jag kunde inte låta bli.

Ejja:

Nejdå! Allt är gjort med kärlek här! Vad glad jag blir att höra av dig igen! Du läser mig och Perrelli? Skall jag vara smickrad eller förbannad?

:-)

2010-10-19 @ 18:33:42
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: DD

ahaaaaaaaaaaaaa *känner mig bortkommen*



nåja, jag får skylla på att jag INTE är finskättling, INTE bor i finnmarkerna (aka Eskilstuna) och INTE läser din blogg med finskt uttal (jau läseR po Rrredi skaunska).



2010-10-19 @ 18:46:04
Postat av: Finnpajsaren

En ymmärrä. Puhutko suomea paskapää?

2010-10-19 @ 20:36:42
URL: http://finnpajsaren.se
Postat av: Fisken

Finn:

Jag fattar inte? Pratar du Finska ditt host Paskapää? Så kan du väl inte säga? Tänk på att Petra och andra minderåriga läser detta!

Dessutom så heter det väl kalapää?

2010-10-19 @ 20:49:57
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: ejja

Tack, det värmde! :) Jag finns här i det fördolda mest varje dag, men läser till 99% mina bloggar på min skit-android-mobb o de är så segt att skriva på den. Men jag haver icke övergivit eder ;)



Vad det gäller bloggarna så, du vet, fisken till perrelli, det täcker nog in hela spannet! Bloggytterligheternas ytterlighet! Å du får ta det som du vill! :P

2010-10-21 @ 02:38:20
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0