Helgen närmar sig

Sitter i Sthlm och jobbar... Hur fan tänkte jag nu? ALLA är ju lediga?


Så vad händer då?
Idag så skall jag som sagt försöka att göra något vettigt på jobbet och om jag har

tur så skall jag kanske lyckas få N'Batha att slita sig ifrån sitt sommarjobb och ta

en lunch med yours trouly.

Sen tar jag nog helg lite tidigare och jag siktar på att dra någonstans runt 15-16

eftersom jag skall till Väddö och hämta upp ungarna och trafiken på Roslagsvägen

kan vara rätt trist.

Målet är i vilket fall som helst att ta sig dit och att hämta upp mina små änglar och

befria deras morfar som förmodligen blivit en aning mer gråhårig dessa dagar ifrån

ansvaret.

I morgon är det lillemans absolut första barnkalas hos hans favorittjej på dagis,

OCH dessutom kommer mamma hem ifrån London. Lilleman kunde inte bry sig

mindre om det. Det är BARA kalaset som hägrar.

Själv är jag dock lite sugen på att få hem henne.

 



Så när jag kommer hem ikväll så är det bara att bära in ungarna ifrån bilen och rakt i
säng och sen skall strykningen och städningen göras.
Det gäller att kratta managen.


Vem vill NI träffa i helgen?



/Da fish

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Det blir fina fisken när HON kommer hem va=)

Bloggar du inte inom tre dagar vet vi att hon slukat dig^^

2010-05-14 @ 09:44:53
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Petra

Första kalaset - det är stora grejer det =)



Själv ser jag fram emot att träffa mina gays och slå klackarna i taket ikväll!

2010-05-14 @ 10:46:54
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Huskatt

Jag är smått patetisk...jag vill bara se UFC, sen är jag nöjd. (Machida, repris och jag vet att han får spö, men det ändrar inget) Mr Carlsberg får gärna komma på besök med ;)

Ha en fin helg:)

2010-05-14 @ 11:32:07
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Finnpajsaren

Med risk för att låta som en lätt patetisk och smått alkoholiserad trailerparkbrutta, så ser jag fram emot att H kommer hem med grande winedelivery.



2010-05-14 @ 13:03:04
URL: http://www.finnpajsaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0