Hejdå

Hela detta inlägg är privat. Jag måste bara skriva av mig det.



Det är fan jobbigt att skiljas åt.
Som jag tidigare rapporterat så var jag några dagar i Götet. Jag har knappt hunnit med

mig själv och tyvärr än mindre att läsa bloggar och svara på alla kommentarer.

Igår åkte jag direkt ifrån Glennsville till Örebro för att ta farväl av min kollega M som

slutar och börjar inom resebranschen.

Har ni läst detta så är ni lika tveksamma över hennes branschval som jag.


Hejdå M. Tack för alla de gånger jag åkt ifrån jobbet med skrattkramp i magen.


/Da fish


Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

Ja, det är jobbigt. Gissa varför folk bokar tid hos mig?

2010-05-07 @ 09:06:34
Postat av: Petra

Vad du skräms, trodde du skulle lägga ner bloggandet... Men tråkigt att höra om M!

2010-05-07 @ 11:04:46
URL: http://jotjena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0