Rara änglar.

Mina barn. Hade jag inte haft dem så skulle jag varit utan.


Gårdagens hög och låg:
6-åring: Jag vill spela tv-spel.
Fisk:      EFTER att du badat och städat ditt rum så kanske.
6-åring: Åhhhh... INTE städa!
Fisk:      Jo. Det gäller dig också lilleman.
3-åring: Vad?
Fisk:      Du skall också städa ditt rum.
3-åring:  Åhhhh...
6-åring: *suck* Inte nog med det. Sen när du städat skall du bada!
3- åring: Jaaaaaa! BADA! *skyndar sig att städa*
6-åring:  *springer och städar* Jag hinner först!!!



Humörsvängningarna har de INTE fått ifrån MIG!


/Da fish

Kommentarer
Postat av: diana

Ungar är lite labila ;)

2010-03-26 @ 14:08:47
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Anonym

Åh, du har inte lärt dig ännu....man ska göra allt till en tväling mellan barnen och så får man massor gjort!!!! ;D



2010-03-26 @ 20:05:04
Postat av: joel

aaah, tävlinginstinkt! mycket bra! ;)

2010-03-28 @ 19:50:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0