Hoppet är det sista som överger en

Jösses.


Förlåt! Jag har inte övergett er.
Två dagar i rad så har det varit uppgång sjukt tidigt och långa dagar i Sthlm.
Jag fick idag träffa en spännande människa som jobbar som styrelseproffs och som
idag har flyttat till Schweiss.
Varje morgon kl.07:00 skickar 8st skidanläggningar runt om i europa ett sms till
honom som innehåller en "powder-rapport" så att han vet om han skall jobba eller
om han skall ta sig iväg och åka skidor i nypuder.

Pensionssparar du?

*suck*

I morse var det nysnö och svinkallt när jag skrapade rutorna 06:10.

Samtidigt så är ju hoppet det sista som överger en...

 

/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

Jag har bara EN fråga - behöver den här killen en ny fru?????



(sms:a mitt nummer till honom!!!)



2010-03-18 @ 08:12:15
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag väntar bara på att R ska expandera så att jag kan bli hemmafru, det är mitt pensionssparande.

2010-03-18 @ 10:33:16
URL: http://jotjena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0