Svamp i underlivet

Jag råkade överhöra två kvinnor som pratade igår...


"Det är sockret!"
Tydligen så hade kvinna nr1 som var en blond tjej i 20 års åldern fått svamp i

underlivet. Den något äldre kvinnan som hon samtalade med nickade mest på

ett medhållande, lite lojt sätt i värmen.

Kvinna 1: Jag har slutat med godis!

Kvinna 2: Har du? Grattis!

Kvinna 1: Ja! Så himla skönt!

Kvinna 2: *nickar*

Kvinna 1: Jag fick ju så mycket svamp i musen av godiset.

Kvinna 2: Jaha?

Kvinna 1: Du vet svamp frodas ju av sockret ju!

Kvinna 2: *nickar*

Kvinna 1: Men nu har jag blivit av med ett av mina största problem. Skönt!

Kvinna 2: *Nickar*




Jag har av naturliga skäl inte några förstahandsupplevelser av detta själv, men jag
skulle gissa att om man trycker upp en massa godis i musen så är inte själva godiset
ens största problem.


/Da fish


Kommentarer
Postat av: diana

Ehrm, hahaha. Sega råttor i musen är inte så bra kanske, fast en sådan där röd ferrari kunde man kanske...nej :)

2010-07-06 @ 23:06:14
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Finnpajsaren

Inte...? Huh?

Då ska jag inte göra det mer.

2010-07-06 @ 23:37:39
URL: http://finnpajsaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0