Så har helgen gått

Jädrar vad fort det går. Gör det inte det?

Sammanfattning
Jag hade planerat att vara i Stockholm på fredagen. Istället fick jag lite akut rikta in

fören på min bil mot Uppsala istället.

Hela fredagen gick jag och nynnade på "Gay bar". Sjukt irriterande.
En och annan kollega tittade lite konstigt på mig när jag helt omotiverat gick och 
sjöng "wanna take you to a gay bar...", utom Kollega L som kontrade med att sjunga
"nu är det dags för fredagsmys". 
Om det ena har med det andra att göra kommer vi aldrig att reda ut.

Lördag och söndag har jag renoverat. Min far var otroligt vänlig och kom förbi och
hjälpte mig att reda ut elen. Jag kan mycket men el är inte min stakaste sida.
Nu är dock elen på plats i hallen och jag har ett skymningsrelä på ytterbelysningen.
Kanonbra.
Jag var också förbi tippen en sväng, drog lite pizza och några öl i lördags och försökte
få med R på lite dåligheter. 
Jag hade tänkte mig några öl i lugn och ro i stil med:
 

R sa att han behövde gå och lägga sig tidigt eftersom han jobbade helg.
Jo just ja...jag såg ju halva melodifestivalen också eftersom min äldsta son fått för
sig att han ville se det.
Vilket jävla skit.

Vad gjorde NI i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

ser ut som dom två just outat. Var det din plan med R ? =)

2010-02-08 @ 06:21:18
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Petra

Var det så du tänkte vara klädd på gaybar? Du hade fått så jäkla mycket ragg isf!



Jag var på gayklubb i fredags, mitt stammisställe firade 1 år. I lördags var jag bakfull och drog till Ikea med R. Han tyckte det var jätteroligt att se sin annars så fridfulla flickvän med mördarblick. Igår gjorde jag sådant man gör på söndagar - ingenting.

2010-02-08 @ 08:25:14
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

Min helg i korta drag:



Korven

Rödvin

Drinkar

Karaokebar utan gay

Lördagsmys i sängen

Såg första låten på Melodifestivalen

Soft söndag



=)



2010-02-08 @ 09:05:02
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Guldfiskminne...kommer inte ihåg :) Men si roligt, det var det;)

2010-02-08 @ 23:33:04
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Fisken

Grannfrun:

Ha, ha, ha! R går inte att outa. Han är en macho men prestigelös och ickehomofob. Hur fan retar man en sån?

Petra:

Asg Nej.

DD:

Det låter lika delar kul och ondskefullt.

Huskatt:

Ha, ha, ha!

2010-02-09 @ 18:07:00
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0