Maynard James Keenan

Sångare i bland annat Tool och Perfect Circle vilket är två husband i mitt liv.
(Tack N'Batha för att du lät mig upptäcka dem)

Bra konst behöver man inte se. Det känns.
Vildhallonet är en av de bloggar jag läst längst. Jag har ingen aning hur jag hamnade
på Saras blogg men av och till halkar jag in på den.
Idag så läste jag ett låååångt inlägg som i princip handlade om hur usel förlorare
hon är. Längst ned i det inlägget är det en bild på en tavla som hon målat.
Innan jag hann läsa texten så säger jag högt för mig själv i ren förvåning:
-Va? Det är ju Maynard!



(Om you tube filmen inte fungerar så är det denna jag försöker att visa i rutan som
ni kan ana ovan:
LÄNK )

Nu är planen att försöka att lura av Sara denna tavla väldigt billigt så INGEN
berättar för henne hur otroligt cool den bilden är...OK?


/Da fish

Kommentarer
Postat av: Sara

Lägg AV!

Jag blir helt generad och OERHÖRT stolt här.

Såg du att det var Maynard innan du läste det? Fan vad du är cool.



Är du seriöst intresserad av tavlan?

Vi kan diskutera saken ;)

T A C K!!!!!



Btw. Bra kommentar ang kommunjobb!

2010-02-16 @ 22:17:29
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Hef

Priset måste ju upp en aning efter det du skrev i din blogg. fult att luras!!!

Mvh Introduceraren av Tool o A Perfect Circle till Sara

2010-02-16 @ 22:51:04
Postat av: Finnpajsaren

Jag har mitt kontor på Aspholmen, så man kan väl säga att vi har setts.

2010-02-17 @ 09:27:07
URL: http://www.finnpajsaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0