På lördag kl.10:00 går bussen

Bussen. Helt sjukt! Jag svor att aldrig mer åka buss när jag var typ 18år och hade
åkt skolbuss halva mitt liv.


Jag fick ett e-mail
Hej och hjärtligt välkomna!

Se bifogat program för Lördagen den 14 augusti.

Samling vid Bilia 09:45.
Mvh: Annelie och Magnus.

Avsändaren var en gammal skolkamrat, nämligen Magnus "Zorro" Zetterström
och inbjudan gällde en V.I.P resa till Målilla för att kolla på Speedway GP.

V.I.P
Smaka på den! V.I.P!
Inbjuden av en av världens 15 bästa Speedwayförare att åka ned och titta på
tävlingarna, mingla i V.I.P tält där man äter och dricker gott, träffa världseliten i
depån och frottera sig med övriga V.I.P inbjudna på V.I.P Sektionen på läktaren.
Hur jävla hett är inte det?
På avdelningen "jag mötte Lassie" så är det en nära släkting till mig som sitter
som expertkommentator i klippet nedan.



Ok. Skall vi vara ärliga så är det inte så jävla hett som jag kanske antydde.
Dels är det faktiskt min BROR som fick inbjudan och inte jag. Han är vän och
granne med Magnus och Annelie och han fixade så att jag blev medbjuden.
Dels så är V.I.P på Speedway inte så mycket kanapéer, champagne och mingel
med b-kändisar som visar upp sina dyra designkläder.
V.I.P i detta fall är lite mer åt hållet pytt i panna och fulöl medans man pratar
omkörningarsmöjligheterna gällande kurva 2 och om hur töntigt det är med indiantältet
på Sannahed med en överförfriskad Piraternasupporter ifrån Mjölby som har en
Greg Hancockkeps på skallen.

I LOVE IT!!!

Vad gör NI i helgen då?



/Da fish

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Dom är från MOTALA! Snyggt försök...

(jag vägra, jag vägrar..okej, du inser att saker läggs på hög här va?! Be afraid, be very afraid...hota..jag?! nä...aldrig...)



Ha en ljuvligt trevlig tur på bussen!

2010-08-13 @ 14:53:47
URL: http://huskatt.blogspot.com
Postat av: Petra

Härligt du!



Själv har jag semester och drar till Tyskland för att köpa salami på söndag.

2010-08-13 @ 22:14:02
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

MÅLILLA? VIP?



Målilla ska man passera FORTSOMFAN och ta rondellen utan omkörningsmöjlighet.



Varför tillbringa en ledig helg med att åka dit? Jag fattar inte alltså...



2010-08-16 @ 06:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0