Så vad GÖR man i Göt-la-borg då?

Tack för förslagen! De flesta verkar gå på linjen full-blogga. Ok.



En sorts i allafall
Jag jobbade fram tillls 17:30 på vårt lokala kontor efter alla möten och sen kände jag

att min kropp inte höll för att sitta still längre.

Så jag gick till hotellet och lämnade väskor och sedan gick jag ut på stan och kollade

lite. Snabbt visade det sig att kroppen inte var förtjust i att gå heller.

Därför vek jag av in i Nordstan och åt en bit middag.

Jag fick en fläck på tröjan.



Innan jag åkte hit så hade jag fått en förvarningens ord om att Göteborgare inte alls
har någon humor? En f.d kollega ifrån Sthlm sa bland annat att man skall undvika att
säga saker som:
-Åh vad sött! Det ser ju nästan ut som en RIKTIG stad.

Jag kom tillbaka till hotellet, läste era förslag, lydde och begav mig till hotellets bar.
Att säga: -Oh vad fint! För min skull? till barpersonalen kan ni också lägga till på listan
över saker som inte tas emot positivt i denna stad.
Där var i princip vad jag förmodar är hela Rasta företagets personal på någon slags
kickoff. Lite roligt att sitta där och gissa dialekterna.
Vem som var ifrån Grums var lättast.

Efter två öl var jag rätt slirig och ryggen var fortfarande stel så jag gick upp till
hotellet och försökte att blogga. Inget roligt/intressant/tragiskt kom fram.

Så jag fotade ett cykelställ  Göteborgsvyer.

Vad gjorde ni igår som var så himla intressant då?

 

/Da fish

 


Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

Oklart om det där är en tröja. Eller ens din.

2010-04-28 @ 09:02:00
URL: http://www.finnpajsaren.se
Postat av: Huskatt

Jo, först tränade jag (ovanligt värre) sen bestämde jag mig för att träna på det där med att växla med fötterna. Men 1100 var så tung och det var jävligt svårt att krypköra så..jag rotade fram en gammal moppe, sparkade på den, gav upp och hämtade mannen som fick springa igång aset och sen växlade jag upp och ner och upp och ner i si så där en timme :D Sen du, sen kollade jag på tv!

DET var väl jätteintressant?!

2010-04-28 @ 09:16:26
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: cyndi

Fotade en padda!

(Men han fick ingen puss.)



2010-04-28 @ 09:50:03
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=cyndi
Postat av: burg

så bemanningsföretag för studenter alltså.



feel free att radera kommentaren.

2010-04-28 @ 15:01:05
Postat av: Petra

Jag upptäckte att jag har en finne på gång i pannan, sen stirrade jag på mig själv i spegeln i hopp om att den skulle bli klämfärdig. Så roligt hade jag.

2010-04-28 @ 17:15:18
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Fisken

Finnpajsaren:

Varför skulle jag stjäla en tröja?

Huskatt:

Ha, ha, ha! SNYGGT! Då kommer du snart att ha kortet va?

Cyndi:

Det är ju det minsta man kan begära tycker man ju!?

Petra:

Livin' the life alltså? :-)

2010-04-29 @ 10:47:39
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0