Ett samtal

Jag åkte hem ifrån Götet igår. Jag åkte E20 vilket jag rätt sällan gör annars.



En kollega ringde...
M: Tjenare det är M.

Fisk: Tjenare! Hur är läget?
M: Aaaa sådär faktiskt.
Fisk: Jaså? Vadå då?
M: Nej det verkar skita sig med ****upphandlingen.
Fisk: Vad trist!
M: Mmm...
Fisk: ...
M: Vi blir bortvalda för att vi inte har 100% europisk täckning.
Fisk: Ok?
M: Fan! Då väljer de ju **** på geografi. Inte på att de är bättre än oss!
Fisk: Ja fast vi FINNS ju inte i Portugal...
M: Nej.
Fisk: ...




M: Så nu är jag tillbaks på flygplatsen...igen...i regnet.
Fisk: Vad gör du där?
M: Väntar på A.
Fisk: Men han träffade jag ju igår i Borås? Han skulle hem till Skåne ju?
M: Han har varit där.
Fisk: Skulle inte han till Jönköping sen?
M: Jo. Jag skall hämta upp honom nu. Vi åker tillsammans.
Fisk: ok.
M: Vad gör du då?
Fisk: Står utanför Skara på en mack och äter en korv.
M: Fy fan!
Fisk: ...
M: Tack för att du gav mig perspektiv.
Fisk: Det är lugnt!
M: Hörs!
Fisk: Mmm...bye!




/Da fish


Kommentarer
Postat av: cyndi

Samtal på djupet med en Fisk...

Att du klarade av att ÄTA samtidigt!!!

Jag ringer dej sen och berättar om när jag spillde kaffe :-)

2010-04-29 @ 10:16:56
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=cyndi
Postat av: DD

Om jag tolkat samtalet rätt, så är det livets botten att stå på en mack i Skara och käka korv...



vad för slags korv var det?



2010-04-29 @ 17:35:43
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0