Spinn

Vad tråkig jag är just nu.


Ingenting, först kom ingenting. Sen kom ingenting...
Livet står inte på paus hos mig vilket man kan ledas till att tro när man läser bloggen.

I verkligheten så snurrar mina tankar snabbare än på länge. Två roller som skall

fungera parallellt en tid, och anställda som står och väntar på att jag skall säga

något vettigt som tar de ur deras stiltje.
Jag tar kvällspromenader och jag sitter i bastun nästan varje kväll. Jag måste få
lugn och ro och tänka och jag måste hitta en neutral och avslappnande miljö för att
det skall fungera.
Konstigt egentligen att bastun eller en solnedgång kan få igång mina kreativa tankar
när ett tokpass på gym, fighting eller en åktur med MC snarare rensar alla tankar?



Vad får DIG att tänka kreativt?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: Petra

Bra att du tar dig tid för dig själv!



kvällar och nätter sätter fart på min kreativa sida. Dagarna kan jag absolut få idéer men inte som nätterna.

2011-09-12 @ 19:26:03
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

Jag är som du, lugn och ro sätter igång tänkandet och hård träning rensar skiten ur det mesta.



Fast ett glas rödvin har ju alltid verkat mycket kreativt på det mesta. ;)

2011-09-13 @ 08:34:10
Postat av: cyndi

Kreativt?

Ingen aning...

2011-09-13 @ 09:08:15
URL: http://cyndisfika.wordpress.com/
Postat av: ullebengtsson

Disciplin

2011-09-13 @ 11:39:25
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0