Eftersläp

En radda ursäkter och undanflykter staplade på ett stilfullt sätt.


Byggmöte
Tack för alla förtäckta dödshot och direkta påtryckningar om att jag skall blogga
igen.
Det är alldeles för mycket! Jo.
Det är för mycket, och det är därför jag inte hinner med er tyvärr. Jag är tacksam
för var och en av er som orkar härda ut trots det.

HeyJonna! Nej, det här är egentligen inte en byggblogg. Den skulle ju handla om
rakade fittor var tanken. Det har den dock inte gjort. Eller nästan inte i allafall.
Men för att i allafall ert intresse just nu verkar luta mer åt byggblogghållet så tar
jag nu och ger er en bild på vad som händer i mitt hem.



Nej... Jag är inte klar. På bilden ovan så är listerna på plats, taket är slipat liksom
elementen. Dessutom är listerna infogade med latexfog och en ventil sitter på
utsidan av väggen.

Egentligen så har vi dock hunnit lite längre än så. Det är väl egentligen den
enda fördelen att uppdatera så här sällan att det SER UT som om jag hinner en
massa mellan inläggen...



Så här såg det nämligen ut innan helgen då vi helt oväntat vart barnlediga och
passade på att fira fredag på Lidingö. Vi var nämligen tvugna att uppdatera en hel

del av skidutrustningarna då ungarna växt ur dem och Sälen i nyår hägrar.
I förvirringen som blev på lördagen då vi också var barnlediga och vi bestämde
oss ad-hok att påbörja julklappsinköpen (för skidorna var ju inte tillräckligt jävla dyra)
så råkade vi virra in på IKEA och satt således och åt barnledig lördagsmiddag där i
det romantiska ljuset ifrån lysrören.
På söndagen så målade jag faktiskt lite till men den bilden får vänta. Något måste
jag ju kunna blogga om nästa gång också!


Vad gör NI när ni är barnlediga?

/Da fish



Kommentarer
Postat av: Petra

Ska jag ha dina ungar kräver jag bra betalt. Mer än vad dina ungars skidor kostar.



Idag satt jag och gnisslade tänder på väg till jobbet när en unge gallskrek konstant på bussen. Om jag ska skaffa barn? no way in hell.

2011-11-22 @ 21:02:56
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

Jag ägnar mig åt aktiviteter som skulle kunna ge fler barn.... och lite annat också.



2011-11-23 @ 09:43:03
Postat av: Jonna

Meeeh. Rakade musar. Fitta? När blev du så VULGÄR Fisken?

Mvh känslig läsare

2011-11-23 @ 11:04:54
URL: http://heyjonna.wordpress.com
Postat av: ullebengtsson

Jonna, känslig läsare? Mwoahaha

2011-11-23 @ 12:07:59
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: nipe

Tja. Först stirrar vi på varandra ett tag tills vi inser att vi faktiskt kan prata med varandra, för det är inget bakgrundslarm. Sen försöker vi komma på vad vi ska göra, utbudet är ju så stort att man inte kan välja. Sen går vi ut och äter och sen gör vi ingenting typ. Efter första dagen brukar vi dock få upp hastigheten och renovera, äta ute, sexa, renonvera, sexa och äta ute lite till. Tja, det var väl det hele.

2011-11-23 @ 19:01:41
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: DD

Käre Fisk, här kommer ett rejält bloggtips till dig. Utnyttja ROT-avdraget och fixa det där lilla rummet på EN DAG. All ledig tid du får över kommer du givetvis att kunna ägna åt din blogg och pilsner.



SESÅ! Utnyttja systemet och förnöj dina läsare.



Puss & Kram

2011-11-24 @ 08:13:22
Postat av: Barbro Binda

Som du staplar ursäkter och undanflykter har du snart byggt dig ett hus till. Älskar dig!

2011-11-24 @ 19:33:02
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0