Bästa affärsidén någonsin

Har ni sett TV-reklamen?

Guldkit
Jag satt och slötittade på TV och helt plötsligt så får jag ett lysande erbjudande av
Guldkit att sälja mitt gamla guld som vi alla tydligen har liggandes i drivor hemma.
Problemet är att jag reagerade VÄLDIGT negativt på detta erbjudande...

 

Jag skall alltså om jag förstått det rätt ta mitt guld, lägga det i en påse och sen

skicka det till er. SEN får jag reda på hur mycket det är värt? Huuu?
EFTER att jag sålt guldet så skall jag få reda på priset alltså..?
Ehhh...nej.
Tack men nejtack!

Hur många idioter finns det egenligen? Vad är det sämsta erbjudande DU fått?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: Finndarling

Nu börjar Fisk twittra. NUUU! valpögon Ja? Dåså. Det var väl dagens bästa erbjudande?

2011-08-15 @ 17:47:19
Postat av: Barbro Binda

Att fika med dig och att du aldrig kom. TVÅ gånger! Så jag funderar på om jag ska fortsätta att vara ditt Guldkit...hm..jo ett tag till. Älskar dig!

2011-08-15 @ 21:34:10
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag vet, jag har funderat samma sak. Människor är idioter, så enkelt är det.

2011-08-15 @ 23:41:09
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: N'batha

Ha ha! Jag har också reagerat så på det erbjudandet. Är det Soundgarden som gör att man ifrågasätter allt i världen eller var det SO-boken från 4:an?

2011-08-18 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0