Farsdag

Alla har vi haft den där ångesten idag över vad man skall ha på sig denna stora dag.


Redan igår...
så fick jag min första present eftersom den stora killen inte ville åka med oss och handla
i Västerås så ringde han helt sonika till sin farfar och ordnade barnvakt.
Initativförmåga mina vänner. Inititativförmåga!
Det var ju perfekt på ett annat sätt också eftersom vi kunde passa på att fira MIN far
också även om det var en dag för tidigt.

Själv fick jag teckningar och äpplepaj. Jag älskar smulpaj!
Teckningarna däremot gjorde min både glad och fundersam...


(Jooo jag antar att han sett att grannarna flaggar och så när de firar?)


(WTF??? Iofs så var han ju hos farfar i Torshälla men VI är fan inte finnar?)


(...och en stridsvagn.)

Ehhh..? Jaha?
Fick NI något fint?


/Da fish



Kommentarer
Postat av: Charmiga Pinglan

Ha ha.. Underbara bilder du fick!! Jag gav alltid bort bilder i julklapp (inslagna!!) när jag var liten. Det var bara pappa som uppskattade dem. Mina syskon sket tillslut i att öppna dessa..

2010-11-14 @ 17:21:43
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: Finnpajsaren

Han hänger för mycket hos Finnpajsaren?!

2010-11-14 @ 21:41:06
URL: http://finnpajsaren.se
Postat av: Petra

Din son kanske hyser någon form utav bitterhet över att Finland inte längre tillhör oss...?



Själv började jag gråta lite av glädje (på riktigt) för att min pappa har lärt sig att läsa och svara på sms.

2010-11-14 @ 23:41:41
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: anneliten

Varken fått (inte så underligt, jag är ju mamma) eller gett. Ringde och pratade med pappa och sa som vanligt att jag inte ringde för att det är fars dag eller så, utan bara för att prata. Vi har nämligen en sak gemensamt min far och jag - vi tycker man ska bojkotta jippon skapade av köpmän. Men teckningar är förstås helt OK. Jag ser blommor ovanför stridsvagnen...

2010-11-14 @ 23:49:58
URL: http://annelitenmottanteliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0