Oskuld

Ibland så blir jag övertygad av människors oskuldsfulla anlete.


"Men vadå? Det här är ju som gayporr?"
På ett internt möte så slängde min kollega ifrån norrbotten ur sig att "man borde ha
registrerat typ inyourfacebook.com för att använda till något roligt då det säkert är
massor av folk som slår in fel...typ."

Jag kontrade med att "nudebook.com är en bättre adress eftersom internet gång på
gång bevisar att porr är det bästa sättet att driva stora massor av folk."



Efter ett par minuter så utspelar sig följande där mellan ovan nämnda kollega som vi
kan kalla "norr", mellan mig och även mellan kollega syd.

Norr: Hörrni! Det FINNS ju redan!
Syd: Vad?
Norr: Nudebook. Det FINNS!
Syd: Jaha?
Fisk: *ler*
Norr: Men det är ju typ som värsta bögsidan ju?
Syd: Jaha vadå då?
Norr: KOLLA DÅ!!! *visar datorn med sidan*
Syd och Fisk: HA, ha, ha, ha!
Fisk: Vad spelar det för roll?
Norr: Jag trodde jag hade en affärsidé här ju...
Syd och Fisk: *Skrattar så att de får hicka*


/Da fish

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

idotbook.com

;P

2010-05-13 @ 09:01:53
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: DD

Notyourfriendbook.com



;D



2010-05-13 @ 13:08:13
Postat av: cyndi

Men Fisk! Du verkar ju vara oskyldig till det mesta. Du sitter ju bara i bilen ju!

2010-05-13 @ 14:55:13
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=cyndi
Postat av: MarcusDip

Hej alla
XRumer 7.0.12 bli för gammal nu
Denna version av programmet inte effektiv för tillfället :(

Där jag kan ladda ner senaste, aktuella versionen av XRumer?
Tack!

P.S Förresten , kommer priset på xrumer efter 2013/01/05 växa upp till $ 650 ...
Därför, om någon vill sälja det , skriva mig på PM eller Skype Mr.MarcusDip45

2012-12-18 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0