Listan


Tack för denna lista QOFE. Normalt så bangar jag allt men man skall testa allt
minst en gång har jag hört.

Here goes nothing:

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag bodde på Ankdammen i Solna. Jobbade med Media och reklam, hade 3st sjukt
snabba motorcyklar som jag åkte ca 1500-2000 mil om året med. Hade just blivit
klar med att helrenovera vår lägenhet. Inga barn. Åt ute varje lunch och varannan
middag.

Vad gjorde du för 1 år sedan?

Jag bodde liksom nu i ett stort timmerhus utanför Eskilstuna. Jobbar som chef och
med något HELT annat än med Media och reklam. Nu har jag fem motorcyklar i
vårt garage. Ingen av dem åker jag på. Kommer förmodligen aldrig att bli klar med
att helrenovera detta hus. Två ungar. Är glad för en kokt med bröd.

Fem snacks du gillar:
Ostbågar, Chili Hot's, Dillchips, ÖL, Ölkorv, Chilinötter, vanliga nötter, salta pinnar

mer öl, godis, popcorn, lökchips, tacochips, jordnötsringar och...va? Vadå FEM?

Lägg av!

Fem sånger du kan hela texten till:

Har kunnat hela "Breaking the law" av Judas Priest och Rätt många Sabbath texter.

Nu är jag glad om jag SLIPPER kunna texten till Fest hos Mange och annat mina

ungar lyssnar på.

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
Dricka öl... Va? Vadå FEM?

Fem dåliga vanor:
Nej inte direkt. Det finns de som säger att jag skämtar bort saker jag inte orkar
ta tag i, inte har någon självdistans, och att jag generaliserar men det håller jag
verkligen inte med om. De som påstår det är alltid idioter!

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Hmm saker jag aldrig skulle köpa är nuförtiden tydligen dyra kläder. Älskar dock

snygga kostymer och sånt som gör att man känner sig fin men de pengarna går

till annat. Har dock inga problem med att gå klädd i blåställ, snickarbrallor och

tränar konsekvent i reklamkläder ifrån företaget. Är inte snobbig på så sätt.

Fem favoritleksaker:
Jag älskar alla sorters MC. Kommer dock förmodligen aldrig äga en HD. Jag har

svårt för kultgrejer och halleluleastämning. Gillar också TV-spel och egentligen

det mesta som går undan. (Inget skämt om att alla pojkar gillar ju att leka med

snoppen ihopkopplat till den kommentaren om snabbhet nu va?).

Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:
Jag hatar såna här listor. Vill helst inte utsätta någon för det men känner du dig
sugen så gör den! Det är valfritt för alla! Utom möjligtvis för Ingmarie. Hon är
tävlingsmänniska...


/Da fish


Kommentarer
Postat av: Mia

Mohahahaha- tummen upp Fisken!

Postat av: Petra

En lista? Hell yeah!

2012-01-25 @ 10:37:34
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

Och jag har ju redan gjort det där och skickat vidare den till dig. :-)

Tack för läsningen!:-)

2012-01-26 @ 22:31:15
URL: http://blog.nemonisimors.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0