Testa något nytt

Rutin och slentrian är alla kärleksförhållandens största lönnmördare



Mohikan
Väl hemma ifrån Gbg så nattade jag barn och pratade lite med min sambo om

saker som hänt under min frånvaro hemifrån.

Sen hamnade vi i soffan och slog på tvn, men relativt snart så gick jag och tog en

dusch. En dusch och en rakning var definitivt välbehövlig!

 

Där stod jag och tittade mig i spegeln efter fullgjort verk. Renrakad och luktade gott.

Med fingrarna kammade jag upp mitt hår till en Mohikan och jag tänkte att omväxling
förnöjer som jag tänkte överraska sombon med detta. När jag väl kommer till soffan
så ser jag att hon sover gott framför tvn.



Så jag gör det enda logiska. Jag sätter mig 5cm ifrån hennes ansikte och väntar
tålmodigt på att hon skall vakna och beundra min frisyr och mitt initiativtagande.
Efter 4 minuter så slår hon upp ögonen och skriker till så att både hon och jag
hoppar till förskräckt.
Jag antar att Mohikan inte är hennes favoritfrisyr?


Vad är ER favorit?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Rakat. Alla kategorier.

2011-09-18 @ 19:42:58
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: MDH

Haha! Du e för skön!!! :)

2011-09-18 @ 22:04:24
Postat av: ullebengtsson

Spice up your life:)

2011-09-19 @ 10:51:19
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: DD

Knullrufs...

2011-09-19 @ 19:51:05
Postat av: Ingmarie

Frisyr? Vad är det?

2011-09-20 @ 04:13:14
URL: http://blog.nemonisimors.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0