Kvinnopakter

Kvinnor luras. Kollektivt så går de ihop för att lura män. Fakta!


Merförsäljning
Lillebror är sjuk. Jag kan lyckligtvis jobba hemifrån undertiden tack vare underverk

som DVD.

Igår så åkte jag vid 16:30 tiden iväg till ett lokalt apotek för att köpa hostdämpande.

Jag hittade det snabbt i hyllan märkt "barn" och ställde mig sedan i kön.

När jag stod där i kön så hittade jag en flaska med texten "Värmande massageolja"
på och jag stod och fingrade på den när en expedit (får man säga så Kloppan?)
dök upp och frågade om jag hade problem med muskelvärk? Jag berättade att jag
inte hade det, men att sambon ibland har muskelvärk och vill ha massage.
4 minuter senare gick jag därifrån med 1st hostdämpande, 1st massageolja för
onda muskler + 1st Body Butter "så jag kan ge min sambo massage när hon är torr
i huden."



Min sambo sa att hon skulle skicka blommor till Apoteket...




/Da fish



Kommentarer
Postat av: Charmiga Pinglan

Där ser man!! Ha ha.. Tror du får lite mer löve nu när du är så snäll och masserar!

2011-09-27 @ 19:46:21
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: charlotte

haha det är klart att man kan säga så. det var en bra merförsäljning!! jag funderar på att försöka sälja öronproppar när folk köper kondomer :)

2011-09-27 @ 19:59:27
URL: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0