Boys don't cry

Fyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfanfyfan...


Dagens värsta felkoppling
Huskatt länkade till Ulrik Munther och redan där misstänkte jag starkt att jag skulle ångra
att jag klickade på den. Huskatt och jag har nämligen totalt olika musiksmak.
Trots bättre vetande så klickade jag på den eftersom låten var boys don't cry och jag var
nästan säker på att det var en cover på den klassikern.

 

...det var det inte.
Istället dök den låt som jag råkat höra på radion i bilen någon vecka tidigare upp.

När jag hörde låten den där gången i bilen så var min första instinkt att slita av mig
öronen i ren instinkt för att skydda min känsliga person ifrån den sörja som lät som
om någon grävt upp liket av Hanson brothers 90-tals karriär och sedan besudlat det
med tuggummimusik ifrån disneyfilmer.
I ren panik så slängde jag mig över bilstereon och slet ut CDn och kastade ut den
genom bilfönstret innan jag fattade att missljudet var ifrån radion. Att jag inte tappade
kontrollen över bilen är enbart beroende på tur. Att jag nu saknar en cd som barnen
äger med "Hits for kids" och att den ligger i diket vid motorvägen p.ga musikchock
blir svårförklarat för någon som 7-åringen som lyssnar på Eric Saaaade.
(Men det var tur det med.)

Jag kommer att sluta klicka på hennes you tube klipp nu.
Jag är rädd för vad som kan hända!


/Da fish

Kommentarer
Postat av: Charmiga Pinglan

Ha ha.. Stackars dina barn!!

2011-03-31 @ 22:15:22
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Till huskatt



Han älskar Eric Gadd

2011-03-31 @ 23:34:04
Postat av: mångmamma

Garvar rått och länge här!

(Är det sant? Eric Gadd! Det gör ju jag - bland annat...)

2011-04-01 @ 20:15:47
URL: http://www.hemsktmycketbarn.blogspot.com
Postat av: Huskatt

...och vem av oss två poppade Rihanna?

Hm...?

2011-04-03 @ 12:13:46
URL: http://huskatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0