Generad

Min sambo är lättgenerad. Bra val av sambo hon gjorde...


Helgen
Sambon skall tillbringa hela helgen i Sthlm. Hon åker upp sent i kväll efter att hon

skall ut med jobbet idag. Sen i morgon bitti så skall hon till möhippan för min fd.

kollega L.

Hennes telefon fungerar nu igen efter att hon varit utan telefon ett bra tag. Hon är
som sagt lättgenerad så jag har hotat med att skicka en bild på mig själv där jag
bara har typ vispgrädde på mig. Hon skulle dö... Sen skulle jag dö. Smärtsamt.



Men det ÄR kul. När hon åker iväg till Coop för att handla brukar jag vänta tills hon
troligtvis är någonstans mellan mejeridisken och charken och sen skickar jag ett
sms med texten "vad har du på dig?" bara för att tanken på att hon står där högröd
i ansiktet glädjer mig.
Själv blir jag bara generad när jag ser vuxna folk leka lekar på midsommar eller
när jag ser romantiska komedier.

Vad generar DIG?

Kommentarer
Postat av: MDH

Haha! Min sambo såg ett älskade par i en trädgård igår fm. De tittade upp och fick ögonkontakt och fortsatte som ingeting hänt. De blev inte det minsta generade. Sambon har berättat detta om och om igen, gestikulerat och skrattat omvartannat. Sambons kollegas fru frågade om han fotade härligheten.....hahaha.

2011-07-01 @ 21:49:45
Postat av: MDH

"Älskande" ska det vara.

2011-07-01 @ 21:55:31
Postat av: Barbro Binda

Min hårväxt. Älskar dig!

2011-07-01 @ 22:33:25
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: nipe

Alldeles för mkt tror jag.

2011-07-01 @ 23:51:36
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: Petra

Skicka bilden till mig istället?



Jag hävdar att mycket generar mig. Min omgivning påstår att jag inte vet vad det betyder.

2011-07-02 @ 11:24:34
URL: http://jotjena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0