Helt olika varselseenden.

Jag och min (manliga) kollega i Örebro har olika rädslor tydligen?


Halka
Nu är det snart dags!  Is, kyla, och halka kommer ju som en överraskning varje år.

Idag så åkte jag ju till Örebro eftersom det var en del som var tvungen att göras

internt, + att en kollega ringde i förra veckan och bad mig komma.



När kollegan ringde igår och ville bestämma exakt tid så sa jag lite avvaktande att:
"jag var lite tveksam till om exakt NÄR jag kunde komma" och med det menade jag
att det kunde ta lite längre tid pga halkan.
HANS svar: "Men de har ju TAGIT våldtäktsmannen nu?"

...

WTF???
Vad menade han med det?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

*ASGARV*



olika teorier:



1. han trodde att DU var våldtäktsmannen och behövde ett "pittstop" på vägen



2. han trodde DU var på väg att tjalla på HONOM



3. han förutsatte att det var kaos i Örebro då alla kvinnor gick och jublade på gator och torg



eller?



2010-10-13 @ 15:03:27
Postat av: Huskatt

HAHAHAHAHAHAHA, jag vet inte, men roligt var det :D

2010-10-13 @ 21:01:29
URL: http://huskatt.blogspot.com
Postat av: ullebengtsson

Haha, en misstänk figur, den där fisken.

2010-10-14 @ 10:36:57
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0