Helgen snabbt sammanfattat.

Måndag allså? Redan?


Så vi festade lite.
Mitt huvud känns som Slush Puppie. Allt drickbart är borta.
Mr B jobbar på Posten. Ironiskt nu så har han numer en karta till "den heliga arken"
dvs en karta till hur man tar sig till jobbet invaxat som mönster på ryggen.
Det kändes logiskt då.
Så här dagen efter så inser jag att det kan bli svårt för honom att om han fått en
så stor smäll i huvudet så att han inte kommer ihåg hur man tar sig till jobbet
så kan det vara övermäktigt att läsa kartan i spegeln OCH komma ihåg att det
är spegelvänt.



Vad har NI gjort i helgen?

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha älskar er logik!



Helgen var bra, vi hade hemmamys i fredags, i lördags var jag på styrelsemys och åt en massa massa gott.

2010-10-11 @ 09:21:42
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

Jag och äldste sonen var på bio och kollade "The Other Guys". Kul komedi.



Jag och sambon har haft en fantastisk myshelg. Vi har både skoj och mys och *biiip* helt utan alkholhaltiga hjälpmedel. ;D



Jag och äldste sonen har också haft mys. Dock ingår det stora mängder hjälpmedel innehållandes socker, E-ämnen, fett och kolsyra. Sugarrush and fat bomb is da shit!



2010-10-11 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0