Jag har inte fastnat i brallorna.

Snart mitt i veckan eller JAG är det faktiskt eftersom jag har höstlov på fredag.


I verkliga livet

Någonstans utanför mina renoveringar och bloggande så finns ett riktigt liv.

Igår så var jag i Uppsala och träffade min vän som ligger på hjärtintensiven och väntar

på ett nytt hjärta. Reality check. Hardcore style!

 



Det finns ingen sorg i mötet. Bara skratt. Vi skrattar och galghumorn är hela tiden där.

Idag är jag i Uppsala och Stockholm på jobb. I morgon Stockholm och sen skall jag
jobba hemma torsdag och vara ledig fredag.
Livet.


/Da fish


Kommentarer
Postat av: MDH

Skönt att kunna skratta i eländet. Livet blir enklare då.

2010-11-02 @ 08:59:23
URL: http://missfurie.blogspot.com/
Postat av: ullebengtsson

Livet ja. Aldrig så värdefullt som när man hajjar vad alternativet är.

2010-11-02 @ 10:08:14
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: DD

Uppsala och Stockholm på samma dag och sen till hem till dig igen? Att du orkar sitta i den trafiken!



Och angående helgens aktiviteter: mitt tips till dig är att nästa gång du köper hus så köper du ett FÄRDIGT så slipper du allt det där ;D



Jag bor i lägenhet och har ägnat helgen åt att fika, sova länge, umgås med man och barn, slappa och glo på TV. Inga blåbyxor alls, bara mysbyxor och naket i sängkammaren .... ;D



Vad jag gör just nu? Jotack, jag och grabbarna har ledigt hela veckan och sitter hemma och gör minsta möjliga. GÖTT! =)

2010-11-02 @ 14:46:12
Postat av: Ingmarie

Konstigt det där... Jag gnäller ibland över hur mycket jag har att göra, som de flesta antar jag, men din vän hade nog gladeligen bytt liv med vem som helst för att slippa det han går igenom... Så var räd om dig så det inte blir DU som ligger där i sängen! Och hör av dig om du vill luncha någon gång när du är i 08;a land. (I morgon jobbar jag dock hemma...)

2010-11-02 @ 16:13:04
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: Mia

Whooooaaaa- it´s a sign! Lugna sig lite Fisken och se till att pumpen håller på DIG i alla fall!

Postat av: Lennart

Halvt sovande, nästan död, sittandes på spårvagnen i morse på väg till jobbet önskade jag plötsligt att jag hade varit 12 eller 13 igen. Då hade jag haft höstlov nu och kunnat sova länge på mornarna.

2010-11-02 @ 19:46:53
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Fisken

MDH:

Livet skall man nog ta på allvar. Det viktiga är att inte ta sig själv på så stort allvar tror jag.

Ulle:

Sant.

DD:

Det är inga problem. Jag är ju man så jag är ju BRA på att köra bil... ;-)

Ingmarie:

VA? Igen??? Jag börjar tro att du undviker att vara i stan samtidigt som mig. :-)

Mia:

Jag har redan fått min varning i för-somras. Jag har INTE glömt det.

Lennart:

Jag förstår PRECIS hur du tänker!

2010-11-03 @ 10:12:09
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Jobbar alltid hemma onsdagar...

2010-11-03 @ 20:03:35
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0