Undrar vems de är då?

Mer och mer ofta så känner jag mig frågande till det här med DNA.


Middag
Kallskuret med både kallrökt skinka, kalkon, salami och annan kryddkorv.

Till det äter vi hemmagjord potatissallad, vanlig grönsallad, gurka, paprika
majs, körsbärstomat och även litefetaost som hade blivit över sedan helgen.



6-åring: Jag tar bara lite kalkon och grönsaker tack.
Fisk: Ingen potatissallad eller skinka?
6-åring: Nej
Fisk: Men lite korv då?
6-åring: Nej men jag kan ta fetaosten.
*skickar grejerna*
Fisk: Men du då lilleman? Vad skall du ha för något då?
3-åring: Finns det ärtor?

...


Hej! Är det socialen i Solna?
Du jag har en fråga: Om vi leker med tanken att en kille typ sagt till er i ett svagt
ögonblick att "ja jag är far till barnen" hur länge gäller ångerrätten på det?



/Da fish


Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

Hör av dig om det funkar... ;-)

Jag har en "kompis" som vill veta.

2010-05-20 @ 21:36:13
URL: http://www.finnpajsaren.se
Postat av: charlotte

haha jag trodde att man kunde skylla på tomten.. så ta inte på dig ansvaret från början om du får en 3:a

2010-05-21 @ 09:18:01
URL: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0