Helgen

NU har jag landat i Malmoueeeuö.



Sammanfattning av helgen.
I fredags så betalade jag räkningarna. Eftersom bilförsäkring, Mcförsäkring, bilskatt,
elräkningen och några andra fetingar kom denna månad så var jag nära all time high.
Eftersom pengar i detta läge kändes overkligt så var jag och beställde däck till hojen
också.
Helt ärligt så kan jag inte beskriva den upplevelsen just nu utan att brista ut i gråt.
Jag spar den historien tills jag sansat mig...
Den ENDA fördelen med den turen till gummiverkstan var själva åkturen.



Min brorsdotter fyllde 15-år så vi firade loss henne i fredags.
Sen då?
Jo eftersom helgen bjöd på fin, fint väder så var det mycket sol och grill på vår altan.
Jag hann även med att riva några byggskivor i vardagsrummet så att vi kommer åt
elen som måste dras om. Ett steg närmare tills vardagsrummet blir klart med andra ord.

Både lördagen och söndagen tillbringade jag mest med barnen annars.
Jag hade ju lovat lilleman att han skulle få träna på att cykla utan stödhjul.
Därför så monterade jag bort dessa och efter mycket suck och stön så fick jag dit en
praktisk stång med ett handtag på så att man kan springa brevid och hålla i.
Det var trångt och jävligt så det tog säkert 20 minuter att få dit den.
Så fort den var på plats så hoppade lilleman på cykeln, tog ett tramptag och cyklade
iväg innan jag ens hunnit ta tag i det där jävla stånghelvetet...

Dessutom så hann JAG med att ta en cykeltur för första gången i år.
Helt ärligt så kan jag inte beskriva den upplevelsen HELLER just nu utan att brista ut i gråt.
Jag spar den historien tills jag sansat mig.



/Da fish


Kommentarer
Postat av: Huskatt

Fisk = hoj = KUL !

2010-06-01 @ 00:14:58
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Grannfrun

Fisk+hoj=sexigt!

2010-06-01 @ 06:35:31
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: DD

Du uttalar det fel!!! Det ska vara MALMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH



Och Lilla Torg va bra?



2010-06-01 @ 09:52:50
Postat av: Fisken

Huskatt:

Japp men nu har du ju en helt egen hojåkare ju. :-)

Grannfrun:

HA HA HA hur vet du det? Jag kanske ser ut som Göran Persson i nazistuniform?

DD:

F'låt. Jo jag har 500 meter mellan kontoret och hotellet. Lilla torg ligger på vägen...

Jag tog ju med shortsen för jag har ju läst om hur du går utmed vattnet i strålande sol osv osv...



14 grader och regn.

2010-06-01 @ 12:03:09
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Huskatt

ehe...han kör inte så fort? (snällt sagt)

2010-06-01 @ 13:22:10
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: DD

F'låt. Glömde nämna att det skulle vara skitväder i Malmoe Town just nu. Men det är alltid varmt och torrt under parasollernas gasoluppvärmda barhäng. Ta på shortsen och glid in i dimman!



PUSS!



2010-06-01 @ 13:24:22
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0