Världens bästa bloggläsare!

NI är bäst!

Jag var borta igår
Hemma med sjuk unge på förmiddagen och sedan i vild panik på tjänsteresa på
eftermiddagen efter ett snabbt stafettbyte i dörren med min sambo.
Idag så är jag i jönköping och tittade snabbt igenom bloggen för att se vad som
har hänt.
Jag har hört andra bloggare få magsår av oro att deras läsare skall förtvina och
försvinna till gladare nejder när de inte kan skriva varje dag. Det är inte jag...
Mina läsare kan roa sig själva!

[Klicka för större bild]

 

Tack Burgschki! TACK!

(Jag hade gärna länkat er till henne, men hon är så jävla hemlig av sig så jag vet

faktiskt inte om jag får det?)

 

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Per

Tjena!

Visst är det bra med läsare som kan roa sig själva! :-)

2010-03-09 @ 10:13:51
URL: http://beavertrack.blogspot.com/
Postat av: burg

men jag undrade ju om det där med att röka vykort från hamburg? och sen syntes inte min kommentar förrän jag skrivit en ny?



DET VAR INTE MENINGEN ATT VARA ROLIG JU!

2010-03-09 @ 11:51:49
Postat av: DD

Hahahaha.... det är så jag planerar för framtiden. Ingen egen blogg men en massa kommentarer i andras bloggar. =)



2010-03-09 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0