Sex i en hotellbar.

En sen kväll i Jönköping. Ensam. I Baren.


Påkörd som en roadkill.
En lite lyxigare hotellobby. En restaurangbardisk med Champagnedrinkar på barmenyn.
Det är tisdag och ingen är där. Lite längre in i lokalen så är det några eftersläntare som
fortfarande håller på att avsluta sina affärsmiddagar.
Jag beställer in en mellanöl och låter blicken svepa över lokalen. Inget. Ingenting.
DD är endast ett SMS bort och vi sitter och raljerar över hur bittert det är med två
individer som sitter själva i hålor långt ifrån hemmet och längtar efter en annan tillvaro.
Hon liksom jag över en familj som finns i en annan stad.
Då ser jag dem.
Först lägger jag knappt märke till dem.
En tjej och en kille i 25-30 års åldern.
Hon är blond och lite rundlagd men med "formerna på de rätta ställena" som det heter i
kontaktannonserna och han är mörk med ett ansat skägg och lite för snoffsigt utseende.
De matchar inte?

De sitter vid näst, nästa bord och helt plötsligt så höjer sig deras röster över det
tysta sorlet och bakgrundsmusiken. Den blonda kvinnans hår svänger när hon helt
oväntat och lite för högt utbrister: "-ja men jag skiter väl i din jävla unge! Det var
ju inte det vi sa ju! Vill du ha mig eller?"



Ett otrohetsdrama faller rakt i mitt knä mitt i det högkyrkliga Jönköping.
Ett mycket talande kroppspråk berättar allt!

Det här paret är här för att reda ut sin historia en gång för alla.
Tydligen har paret träffats i ett drygt år och mannen har lovat att lämna sin familj
för att starta ett nytt liv. Hon har gått på hans lögner.
Kanske har han tänkt att starta om. Kanske har han sagt så bara för att få hennes
yppiga kropp så hängiven som han velat ha den?
Kvinnan ser aggressiv ut när hon lutar sig framåt så ser det ut som om brösten är
i färd med att falla ur och mannen ser oroad sig omkring för att liksom kontrollera
att ingen ifrån jobbet råkar vara här. Risken är liten. Varför skulle DE vara här?
En tisdag?
Kvinnan spyr ut sin ilska och hennes läppar smalnar nästan till ett streck när hon
med stor inlevelse återberättar hur vidrigt han behandlat henne och hur smutsig
och utnyttjad hon känner sig!
Här får tydligen mannen nog och han påminner med tydligt ansträngd behärskning
henne om att hon minsann var den som föreslog såväl första sexmötet som det
första gruppsexträffen. (Korkat av honom att ta upp det om du frågar mig...)
Ytterst väntat så mer eller mindre exploderar hon i ilska och han försöker förgäves
att tysta henne när hon anklagar honom för att ha tvingat henne till analsex.
Berättelsen blir mer och mer otrolig och komplicerad och jag häpnar över hur lugn
mannen är.
Han sitter fram tills nu lätt irriterad men tillbakalutad i stolen med blicken inborrad
i hennes blick. Hon däremot är röd i ansiktet och gestikulerar vilt.

Ett danskt par ställer sig vid bardisken och beställer en flaska rött att ta med upp
på rummet. Tydligen räcker detta för att paret skall upptäcka att de inte är helt
ensamma i universum så de båda tystnar, lägger armarna i kors och lutar sig med
en demonstrativ rörelse tillbaka i stolen.

De släpper aldrig varandras ögon med blicken. Kåtheten de kände den där kvällen
när de lite för fulla hade gruppsex med det där paret på finlandsbåten var för länge
sedan borta. Att hon överraskat honom med att vänta på honom utanför hans jobb
med rakad mus och sexiga underkläder efter julfesten var också glömt.
Endast hat.
Hur kunde det bli så?


Två tankar fyllde mitt sinne när jag gick upp till mitt hotellrum.
1. Jag har för tråkigt på hotellen.
2. Jag måste sluta fantisera om vad folk säger till varandra.


/Da fish



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du.Måste.Ha.Valt.Fel.Yrke.

Rätt.Är.Författare.

2010-03-09 @ 22:30:25
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: DD

HA HA HA HA HA HA HA



våra liv e patetiska.... du yrar och jag är medhjälparen...



2010-03-09 @ 22:36:05
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Håller helt med Kerstin, garvar med DD och älskar Fisken! Vilken härlig känsla!

2010-03-09 @ 22:51:38
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Petra

Haha vad fan, jag trodde att jag fick uppleva lite äkta småstadsdrama här!

2010-03-10 @ 08:02:04
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Finnpajsaren

Och sexnovell.nu säger därmed hej och välkommen till sin nya skribent Fisken!



Hahaha.

2010-03-10 @ 10:07:38
URL: http://www.finnpajsaren.se
Postat av: Grannfrun

U dog......



Men rena författarämnet. Nu vill vi läsa resten.

2010-03-10 @ 11:13:39
URL: http://payattentionbitch.blogg.se.se
Postat av: Fisken

Osloskånskan:

Hur.vet.du.att.jag.inte.är.det? :-)

DD:

Jag vet... :-P

BB-Babe:

Skönt att jag äntligen lyckades att tillfredsställa dig då! ;-)

Petra:

Sorry! Bara snuskig fantasi tyvärr.

Finnpajsaren:

Äsch...

Grannfrun:

Resten?

2010-03-11 @ 20:04:20
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: [email protected]

2011-05-10 @ 01:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0