Fredag

Fredag...freeeedag. Hmm? Freidag? FREEEEEDAG! Frei, freei, freee, fri, fridag.


Fokus
En av fördelarna med att jobba hemma är INTE utsikten.

Hur fan skall jag kunna motivera mig att jobba idag hade ni tänkt?



Igår kom kollega L över eftersom hon skulle jobba i Västerås idag. Hon och jag har
inte träffats sedan hon totalkvaddade sin bil.

Hon är fortfarande inte helt 100% återställd utan har känningar i rygg och nacke.
Mentalt så har det tagit lite också. Hon hade MYCKET svårt att köra bil första tiden
och än idag så har hon ångest när hon åker fort eller när det är för liten bil.
Igår handlade det mer om ett par gamla parhästar som snackade skit, flamsade och
skrattade åt oviktigheter. Mest skrattade vi åt oss själva med andra ord.
Allt över lite grillat och lite öl och vin.

I helgen så funderar vi på att provcampa i Hallstahammar för att se om barnen klarar
av att tälta utan att ta död på varandra INNAN vi åker till Gotland.
30 grader och sol är dessutom en stark motivator att ta sig till ett ställe som har bad.

Temat för dagen:






Vad skall NI göra i helgen då?
Trevlig helg!


/Da fish

Kommentarer
Postat av: Märta

Tydligen ska jag sätta Royal Republic på repeat och skaka rumpa! Jisses, så bra! Totalt missat dem!

Tack skaruha och happy camping!

2010-07-02 @ 12:30:37
URL: http://honungochcitron.blogspot.com
Postat av: Finnen

Åh. Äntligen ett campinginlägg att se fram emot? Hur mycket mygg var det?

2010-07-02 @ 17:34:25
Postat av: diana

Fattar inte hur du kan få någonting gjort. Vilken fin altan :)

2010-07-03 @ 16:50:58
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Lennart

Det var evigheter sen jag var i Hallstahammar. Senaste det hände var jag 3 eller 4 (minns inte riktigt) och träffade min riktiga morfar där på stadshotellet. Han bjöd mig på glass. Sen kom hans kompisar och tyckte att jag var ett gulligt barnbarn. Så bjöd de alla mig på glass. På vägen hemåt fick pappa stanna bilen längs vägen för all glass ville komma upp igen. Nästa gång jag träffade morfar hade han cancer och låg på Västerås sjukhus. Jag träffade honom bara de två gångerna men kände att det var en trevlig person.

2010-07-04 @ 13:32:45
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: DD

Jag ahr provrest mitt tält inför campingen på Gotland. Jag tror mina ungar klarar av att leva på en sandstrand utan att ta död på varandra. Min fundering är nog mer åt hållet: "hur ska jag och A klara av detta"? Tält är INTE stora och värme + sand.....



Vi ser fram emot semestern nu va.

2010-07-05 @ 08:25:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fisken

Märta:

Kul att kunna tipsa om det!

Finnen:

Mygg? Näää...

Diana:

Tack så mycket! Jag tycker faktiskt själv att den är kanon.

Lennart:

Oj! Vilken berättelse! Jag antar att det i allafall var skönt att du hann med att träffa honom innan han dog?

DD:

Äh det är bara att ställa in sig på "beduin mode" och gilla läget. Ni skall väl inte vara INNE i tältet hela tiden?

2010-07-05 @ 09:34:07
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Lennart

Skulle ha velat träffat honom fler gånger, gärna då jag var lite äldre.

2010-07-06 @ 17:31:35
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0