Träningen då?

Som ni minns så skulle jag ju bli en slimmare och bättre firre...

En annan träning
Idag ringde min far. Han har totalt kvaddat sin rygg så han kan endast stå upp i

5-10 minuter innan han måste gå och lägga sig. Att sitta är otänkbart.

Han undrade om jag kunde hjälpa honom att skotta?

Utan tvekan så är jag honom x antal tjänster skyldig så jag säger "ja".

2 timmar skottade jag som en galning så att svetten rann. SEN kunde jag få ut en

av bilarna så jag kunde åka till min far.

7 timmars effektivt skottande har det blivit idag.

 



...så nej jag har inte orkat ta mig till gymmet idag.
Men med tanke på att jag var tvungen att sitta i bastun för att få tillbaka tillräckligt
mycket rörlighet i överkropp och rygg så att jag kunde få på mig ett par byxor
så känns det ändå som jag tränat på nått sätt?

Oh ja just ja. Jag har bredspacklat ungefär halva hallen också i helgen.

Hur har er helg varit?


Kommentarer
Postat av: Huskatt

Men din kontorsråtta...hur sakta skottar du egentligen??? :D

(jaja, passa på att njut av känslan av tassen på svansen...Mmjjaaaooouuuu)

2010-02-22 @ 13:03:39
URL: http://huskatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0