Min förstfödde son...

För er som inte har koll så har jag två. Söner. Lilleman har fått mest text av den
enkla anledningen att han säger de mest märkliga saker.

NR 1.
Min stora kille är den som är den absolut smartaste av dem två. Han är en begåvning

på många saker, han lärde sig prata rent när han var väldigt ung och han kan både

läsa och räkna vid 6 års ålder.

Han är rätt orädd och kan åka slalom helt själv inkl liftar och hans nyfikenhet och

vetgirighet kommer att hålla hans kunskaper i topp.

Han är helt enkelt den son som man utan tvekan kan lära nya saker.

Han är också den son vi oftast lekt med tanken att skänka bort på blocket.

Han kan vara extremt odräglig, han är envis som få och tjurig när han väl sätter den

sidan till.

Kanske är det just därför som vi inte blev förvånade när han önskade sig böcker om
människokroppen. Vi köpte böcker och också ett skelett till honom och han lekte
massor med dem. Snart nog började han prata om skulderblad, nyckelben och
ryggrad. Efter ett tag så lyckades han faktiskt sätta ihop ett skelett helt rätt!!!
Kanske, kanske finns det en antydan till läkarämne hos tjabo!



...vilket är mer än vad man kan säga om lilleman tydligen.


/Da fish


Kommentarer
Postat av: sara

Se!

Redan vid den ringa åldern tänker han på kvinnoben upp till axlarna...

Det är fan kört för oss 160 centimetare!



Nu kanske just JAG är lite till åren för din son men ändå...

2010-02-26 @ 09:57:44
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Herreguden?!? Vad faen ska jag säga då??? Vi har EN son som ska bli psykolog - hur i heflette gick nu DET till???

2010-03-01 @ 18:15:34
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0