Helgen vecka 4

Som en snöslunga i mörkret öser sig tiden fram.

Så gör även jag.
Jag finner att jag blir mer och mer ointressant. Jag har inget behov att skriva på helgerna
längre eftersom jag helt enkelt inte gör något intressant värt att berätta om.
Denna helg var inget undantag.
Bortsätt ifrån lördagskvällen som tillbringades tillsammans med R och hans fam i sällskap
med ett skapligt antal mellanöl och lite god mat så har jag renoverat hallen hela helgen.



Alla dörrar i hallen är nu vita förutom innerdörren. Den står dock på tur.
Denna helg så rev jag väggen in till vårt sovrum och började att bygga upp den igen
för att få in skjutdörren.
Rookkeer hävdade att jag var beroende av skjutdörrar...jag hävdar att det är den
mest geniala lösningen för någon som hade 7st (SJU!)  dörrar + 2 st garderobsdörrar
i hallen bara.



Så jädra skönt att dörrarna inte tar någon plats när man inte använder dem...


Hur har ER helg varit då?


/Da fish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0