Så här är det tjejer...

Att vara ung och osäker är inte ett brott. Det är ett handikapp.


Nu finns hjälpen!
Hej Petra! Tack för alla dina mail!

Vad roligt att du har vänt dig till en gammal man för hjälp! Jag tycker precis som du att det
är ett kollektivt ansvar och att vi måste våga hjälpas åt att dela erfarenheter över de tänkta
generationsgränserna.!
Jag förstår såklart att det kan vara lite läskigt det här när man börjar få känslor i magen

som man inte förstår och när tankarna på andra personer börjar bli drömmar om kramar

och annat.
För att ge dig ett bra svar har jag vänt mig till en tjej som gick ett par klasser över mig på
högstadiet. Varsågod!



Hoppas att du fick några tips?


Kram!

/Fisken

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Min mormor Lisa kläckte ur sig "Du behöver inte gifta dig med den första du ligger med". Då var tanten 82 år! Så det är nog sant, man ska lyssna på den äldre generationen. Har farbror fler visdomsord att bjuda på ? ;-)

2010-12-14 @ 13:14:06
URL: http://huskatt.blogspot.com
Postat av: Petra

HAHAHAHAHAHAHA!



Det här är din uppmaning till mig att jag ska ligga så mycket jag orkar? Eller menar du att jag har en hemlig beundrare där ute som jag ska öppna min kärleksfulla famn för och inte springa i panik åt andra hållet?



Haha trillade fan av stolen av skratt!

2010-12-14 @ 13:55:13
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Finnpajsaren

I love her!

Hälsa på nästa kafferep att hon har en fanclub i Närke.

2010-12-14 @ 16:23:47
URL: http://finnpajsaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0