Saker min sambo säger

Min sambo är ibland så aningslös så att man kan dö av skratt.
ELLER så kan det vara min snuskiga humor som är problemet?


Varsågoda att avgöra själva:

-Mehh...vad jobbigt! Varför skall man ha trekanter? De vägrar ju stå ju!
(Sagt av sambo angående de där tepåsarna formade som pyramiderna)

-Alltså nu klarar jag inte av att hålla isär alla unga snygga killar som kommer!
Det är ju typ hur många som helst ju?
(Sagt av sambo framför tvn när ännu ett "vandrande glidmedel" som typ Ola
eller EMD dök upp i tv-rutan.)

-När det gäller ligga så orkar jag hur länge som helst!
(Sambon svarar på 6-åringens fråga om "hur länge hon kan ligga kvar i badet
egentligen?")


Det här är ett axplock av senaste veckornas bästa. Men oroa er inte. Det LÄR
komma fler.
Vad är det mest pinsamma NI har att komma med?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: Lennart

Tror inte det är så pinsamt men det jag kom att tänka på nu är kvittot jag lämnade in för ett utlägg för några år sen. Det stod "8 st lunch, kaffe och trekanter" på det. Jag hade bjudit ett gäng på mat och fika en dag.

2010-08-13 @ 17:32:49
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag skulle förklara vägen för en lastbilschaffis en gång och sa "...and it's a threesome ahead of you". Jag kom fan inte på vad refug hette på engelska.

2010-08-13 @ 22:12:02
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Malin

Det värsta? Vad sägs om "wow, tänk att ha en tredje hand i baken!". Sagt under en dokumentär om apor som har gripsvansar.

2010-08-13 @ 22:59:59
Postat av: DD

Jag är nog lika aningslös som din sambo. Troligtvis ligger det drivor av karlar, dubbelvikta av asgarv, i mitt kölvatten. Alla kippar after luft och torkar skrattårarna och jag fattar noll.



så är det nog

2010-08-16 @ 09:54:38
Postat av: Fisken

Lennart:

Ha, ha! Det är klart att man skall få dra av trekanter? Det om något är väl kundvård?

Petra:

asgarv Hur FAN fick du refug till threesome?

Malin:

HA HA HA HA!!! Grattis! Du vann!!!

DD:

Förmodligen. :-)

2010-08-16 @ 18:24:58
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: burgschki

jag tror du ligger för lite.

2010-08-17 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0