Back

Träningsinlägg. Var god spola framåt.


Funbeat.
Inspirerad av Anna så har jag då äntligen gjort det.
Jag gick med i Funbeat.se
För några år sedan så tjatade N'Batha som en galning på mig att jag skulle gå med,
och faktum är att jag t.o.m träffade Olle som ligger bakom sidan.
Sympatisk kille...han tycker också att N'batha är konstig.

Mitt mål ligger kvar. Jag skall ner till en vikt någonstans under 80 kg tills den 30/6
i nästa år. Anledningen att jag inte satt en fast vikt är för att jag vill se hur mycket
muskler jag lägger på mig snarare än att jaga en specifik vikt.
Jag började skriva in min träning sedan några dagar tillbaka och har även fört in
min vikt sedan vi kom hem ifrån Gotland.
Dagsnoteringen var 89,4 kg vilket innebär att jag minskat ungefär ett kilo i veckan.
Anledningen till att jag minskat så mycket denna gång KAN vara att jag satt i bastun
i en timme igår. Anledningen till detta var att jag fick en låsning i ryggen igår när
jag tränade...



Jag googlade på back + fitness och fick upp denna bild för att illustrera min smärta.
Problemet är att det mer ser ut som typ Huskatts rygg än en kutryggig, lönnfet,
medelålders man. Huskatt håller iofs på att jobba som snickare nuförtiden så
hon har varken tid att träna, snacka om mc-kort eller att blogga så vi får se.
Hon kanske snart är i min sits? ;-)


Hur går det för ER då?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: Huskatt

Hörre du, din...din...hjärtstillestånd JAG HAR FÖR FAAN GÅTT NER 2KG PÅ SEMESTER!!!



(smygfoto...ditt pervo!) hahaha

2010-08-12 @ 11:28:10
URL: http://huskatt.blogspot.com
Postat av: Petra

Träningen går skitbra!



Eller, den kommer gå skitbra. Ska bara till naprapaten och vrida kroppen rätt först.

2010-08-12 @ 14:08:43
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: nipe

Funbeat is tha shit, helt klart!

Jodå, träningen går finemang faktiskt. Vikten går host host, harkel, öh, nu pratar vi om nåt annat.

2010-08-12 @ 21:15:02
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: Finnpajsaren

Funbeat, är det discot på en Finlandsfärja eller?

Och du, sluta sno mina privata bilder.

2010-08-12 @ 23:20:19
URL: http://Finnpajsaren.se
Postat av: DD

Jag har insett att det är mitt jobb som gör mig fet. Stillasittande och stress gör mig absolut hungrig hela tiden och sockersugen. Dödsfarlig kombination. Ska jag se ut sådär som på bilden (vilket jag gjorde då jag var 20) så måste jag träna 10 gånger i veckan....



Varje långledighet går jag ner i vikt. Jag äter godare, men mindre, och jag rör mig massor. Grillat kött, sallad och vatten blir man knappast fet på eller på att jaga mina busungar framochtillbaka.



kontenta - jag behöver mer semester!!!! ;D



du också?

2010-08-13 @ 10:25:05
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fisken

Huskatt:

Ah men att gå ned två kilo p.g.a tappade MUSKLER räknas för fan inte... :-)

Petra:

Mmmm du också?

Nipe:

Jag får leta reda på dig på funbeat alltså?

Finnpajsaren:

Va? Har DU privata kort på Huskatt?

DD:

Jag gillar hur du tänker. Problemet är att jag äter som du...men vatten? Skulle-inte-tro-det! Ser jag ut som om jag firar ramadan? ;-)

2010-08-13 @ 11:37:35
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0